Αριστέα Μαυρογιάννη

Γραφείο: 103
Ώρες γραφείου: Πέμπτη 12:00-14:00
Τηλέφωνο: 28310 77223
Ηλεκτρονική Διεύθυνση:
Αναλυτικό βιογραφικό (.pdf)

 

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

- Διδακτορική Διατριβή: Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης, Επιβλέπουσα Καθηγήτρια Ελένη Βασιλάκη, βαθμός άριστα (10), 2023.
  Τίτλος διδακτορικής διατριβής: «Ανάπτυξη Μεταγνωσιακών Στρατηγικών και Διαδραστικά Συστήματα Μάθησης: Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση διαδραστικού περιβάλλοντος μάθησης για τη διδασκαλία πραγματολογικών κειμένων».

- Μεταπτυχιακές Σπουδές: Κλάδος Προϊστορικής Αρχαιολογίας του Α.Π.Θ., Επιβλέπων Καθηγητής Γεώργιος Χουρμουζιάδης, βαθμός άριστα (10), 1995.
  Τίτλος μεταπτυχιακής εργασίας: «Η Κρήτη από τη Νεολιθική στην Εποχή του Χαλκού: Το πρόβλημα της μετάβασης».

- Βασικές σπουδές: Πτυχίο Φιλοσοφικής Σχολής Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Τμήμα Ιστορίας-Αρχαιολογίας, 1991.

- Ξένες Γλώσσες: Αγγλικά (Proficiency C2), Γερμανικά (Goethe Zertifikat B1).

 

ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ

- Διδάκτωρ, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης.

- 2002-2023: Καθηγήτρια Β-βάθμιας εκπαίδευσης, φιλόλογος (Διορισμός μέσω γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ).

- 1997-σήμερα: Καθηγήτρια φιλόλογος σε διάφορες θέσεις στην ιδιωτική και την δημόσια εκπαίδευση.

- 1992-1996: Αρχαιολόγος στην ΚΓ΄ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων, στο Αρχαιολογικό Ινστιτούτο Κρήτης και στην Εφορεία Παλαιοανθρωπολογίας-Σπηλαιολογίας Ελλάδας. Βασικό αντικείμενο εργασίας η δημιουργία ενός   Άτλαντα Αρχαιοτήτων της Κρήτης, με χρήση μεθόδων γεωγραφικών συστημάτων (GIS, GPS), αρχαιομαγνητικών διασκοπήσεων και αεροφωτογραφιών.

 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ (σε διεθνή περιοδικά με κριτές)

  • Mavrogianni, A., Vassilaki, E., Sarris, A., & Yachnakis, E. (2021). Do Computer and Foreign Language Literacy Affect Native Language (L1) Reading Strategies? Advances in Social Sciences Research Journal, 8(6). 543-559. https://doi.org/10.14738/assrj.86.10469
  • Mavrogianni, A., Vassilaki, Ε., Spantidakis, G., Sarris, A., Papadaki-Michailidi, E. & Yachnakis, E. (2020). An Alternative Factorization of the Metacognitive Awareness of Reading Strategies Inventory Associated with the Greek National Curriculum and Its Psychometric Properties. Creative Education, 11(8) 1299- 1323. https://doi.org/10.4236/ce.2020.118096

 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ (σε ελληνικά περιοδικά με κριτές)

  • Μαυρογιάννη, Α., Βασιλάκη, Ε., Σπαντιδάκης, Ι. (2023, εγκρίθηκε για δημοσίευση). Οι Παιδαγωγικοί Πράκτορες ως βοηθοί Φθίνουσας Καθοδήγησης για την Ανάπτυξη Μεταγνωσιακών Στρατηγικών. Διάλογοι! Θεωρία και πράξη στις Επιστήμες Αγωγής.
  • Μαυρογιάννη, Α., Βασιλάκη, Ε., Σπαντιδάκης, Ι. & Γιαχνάκης, Ε. (2023, εγκρίθηκε για δημοσίευση). Στάθμιση και ψυχομετρική αξιολόγηση της αναθεωρημένης κλίμακας Μεταγνωσιακής Ενημερότητας Στρατηγικών Ανάγνωσης MARSI-2fR. Θέματα Επιστημών Αγωγής.
  • Μαυρογιάννη, Α., Βασιλάκη, Ε., Σπαντιδάκης, Ι. & Χουρδάκης, Α. (2023, εγκρίθηκε για δημοσίευση). Στάση
    απέναντι στην Ιστορία και διαδραστικά περιβάλλοντα μάθησης. Επιστήμες της Αγωγής.
  • Μαυρογιάννη Α., Βασιλάκη Ε., & Γιαχνάκης Ε. (2021). Κατασκευή και ψυχομετρικός έλεγχος κλίμακας διερεύνησης της στάσης των μαθητών απέναντι στην Ιστορία. Preschool and Primary Education, 9(2). https://doi.org/10.12681/ppej.25991