photo st gadris

Στέλιος Γκαδρής

Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό

Γραφείο: Εργαστήριο Φιλοσοφικής Έρευνας και Μετάφρασης
Ώρες γραφείου: Δευ: 12:30 - 14:00 / Τετάρτη: 12:30 - 14:00 και κατόπιν συνεννόησης
Τηλέφωνο: 2831077233
Ηλεκτρονική Διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Βιογραφικό σημείωμα


ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 2013 Διδάκτορας Φιλοσοφίας του Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Α.Π.Θ.
  • 2005 Μεταπτυχιακό Δίπλωμα ειδίκευσης στον κλάδο της Συστηματικής Φιλοσοφίας, του Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Α.Π.Θ
  • 2002 Πτυχίο Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Α.Π.Θ.
  • 1999 Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Α.Π.Θ.

ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ

  • 2020 Εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό Τμήματος Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών Πανεπιστημίου Κρήτης.
  • 2019 Πανεπιστημιακός Υπότροφος Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης
  • 2018 Πανεπιστημιακός Υπότροφος Τμήματος Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών Πανεπιστημίου Κρήτης
  • 2017 Πανεπιστημιακός Υπότροφος Τμήματος Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών Πανεπιστημίου Κρήτης
  • 2010-2020 Εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (κλάδος: νηπιαγωγών)

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Ειδίκευση

  • Kant, Γερμανικός Ιδεαλισμός, Wittgenstein, Φιλοσοφία με / για παιδιά.

Ερευνητικά ενδιαφέροντα 

  • Ιστορία της φιλοσοφίας, Προσωκρατικοί, Γερμανικός ρομαντισμός, Λογοτεχνία (20ος αιώνας με έμφαση στον μοντερνισμό), Φιλοσοφία της παιδείας.

ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Βιβλία / Μεταφράσεις

  • Imannuel Kant. Τα όνειρα ενός αλαφροΐσκιωτου επεξηγημένα μέσα από τα όνειρα της μεταφυσκής. Εισαγωγή, μετάφραση, σχόλια. Εκδόσεις Εκκρεμές, Αθήνα, 2020.

Άρθρα

  • "Φιλοσοφώντας με παιδιά: Τι σημαίνει σκέφτομαι γύρω από αφηρημένες ιδέες;" Αριάδνη. Τομ.28 (2022). Σελ. 163-183.  https://doi.org/10.26248/ariadne.v28i.1674‘’Philosophizing with children as a playful activity: Purposiveness without purpose’’. Journal of Philosophy in Schools, (9), 1, pp.68-83. (http://doi.org/10.46707/jps.9ii.147)
  • "Φιλοσοφίαγιαήμεπαιδιά [Philosophy for children (p4c) or philosophy with children (pwc)]: Εισαγωγικέςπαρατηρήσεις"Στο: Συζητάμε για την εκπαίδευση: Δυσκολίες, Προκλήσεις, Προοπτικές. (Άγγελα Καστρινάκη & Ελένη Κατσαρού, επιμέλεια). Φιλοσοφική Σχολή Πανεπιστημίου Κρήτης, Ρέθυμνο, 2021. (Διαθέσιμο εδώ: https://elocus.lib.uoc.gr/php/pdf_pager.php?filename=%2Fvar%2Fwww%2Fdlib-portal%2Fdlib%2F9%2Ff%2Fd%2Fattached-metadata-dlib-1623736063-446255-16777%2FKastrinaki__A.___Katsarou__E.__eds__2021_Discussing_about_education_in_Greece_today._Rethymnon.pdf&rec=&do=&width=482&height=680&pagestart=1&maxpage=208&lang=el&pageno=1&pagenotop=1&pagenobottom=4). 143-152.
  • "Striving: Feeling the sublime". CON-TEXTOS KANTIANOS. International Journal of Philosophy. N.o 12, December 2020
  • "Becoming Heautonomous: Exercising Judgment". Annali Online Della Didattica E Della Formazione 19 (12):123 – 140, 2020.
  • "Kant, Wittgenstein and the problem of egoism". In: Proeceedings of the XXIII World Congress of Philosophy, vol.28, 2018.
  • "Αναζητώντας τον συγγραφέα και τον αναγνώστη του Tractatus: Γιατί   κανείς γράφει και διαβάζει ασυναρτησίες; Σημειώσεις για τις λέξεις «ασυναρτησία» και «σιωπή» στα Χειρόγραφα του Wittgenstein". Δευκαλίων 32/1-2, Αθήνα: Εκκρεμές. 2018.
  • "Οι φυσικές επιστήμες ως συνδιαμορφωτής της συναισθηματικής και κοινωνικής ανάπτυξης των νηπίων". Στο: Καλογιαννάκης, Μ. (επ.). (2018). Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση. Αθήνα: Gutenberg.
  • "Two cases of irony: Kant and Wittgenstein". Kant-Studien 107 (2): 343 - 368. 2016.
  • "Ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας Ένα σενάριο ηθικών διλημμάτων. Μια εφαρμογή στο Νηπιαγωγείο". Πρακτικά 2ου Συνεδρίου Νέου Παιδαγωγού, Αθήνα 23 και 25 Μαΐου, σελ.1665-1659. 2015.