«Η χρήση του πολυτροπικού κειμένου (γελοιογραφίας) ως εργαλείου καλλιέργειας της ενσυναίσθησης και της κοινωνικής νόησης σε μια διδακτική παρέμβαση σε μαθητές της Β΄ Γυμνασίου»
|
16/07/2020 |
«Καλλιεργώντας την Κριτική Γλωσσική Επίγνωση μαθητών/τριών Στ΄ τάξης Δημοτικού Σχολείου: μια έρευνα - δράση»
|
16/07/2020 |
«Προσεγγίζοντας τη γλωσσική διδασκαλία στο γυμνάσιο ως διδακτική – μαθησιακή πρακτική τοποθετημένη στις αρχές της Κριτικής Παιδαγωγικής»
|
26/06/2020 |
«Η ανάδυση του πολιτικού υποκειμένου στις φιλοσοφικές θεωρήσεις των Georg Lukács και Ernesto Laclau»
|
22/06/2020 |
31η Ημερίδα Δημόσιας Υποστήριξης Διπλωματικών Μεταπτυχιακών Εργασιών ΠΜΣ Βιοηθική
|
05/06/2020 |
Η ‘συγκεκριμένη φιλοσοφία’ του Χέρμπερτ Μαρκούζε
|
05/06/2020 |
Προς μια ανθρωπολογική αισθητική της διαδήλωσης: οι φωτογραφίες του αρχείου Serge Collet
|
12/05/2020 |
Το ελληνικό κοινωνιολογικό πεδίο: συμβολή σε μια Κοινωνιολογία της Κοινωνιολογίας στην Ελλάδα
|
08/05/2020 |
Φιλανθρωπία, δημόσια κοινωνικότητα και πολιτική δημοσιότητα: το παράδειγμα της 'Φιλοπτώχου Εταιρείας των Κυριών εν Σάμω' (1909 -1914)
|
22/04/2020 |
Η ποίηση στα Αναλυτικά Προγράμματα του Δημοτικού
|
22/04/2020 |