Ανακοινώσεις Γραμματείας Τμήματος
(ακριβώς όπως αναρτώνται στο Student's web)

Τελευταία ενημέρωση: 2017-05-23 15:00:03 (32 εγγραφές)
2017--5: ΥΛΗ ΕΧΕΤΑΣΕΩΝ ΦΒ257, ΦΓ274.4

1)Εισαγωγή στο Descartes, 'Τα πάθη τςη ψυχής', σελ, 44-83
2)ΑΡΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ: "Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ
ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΧΟΜΠΣ" ολόκληρο το άρθρο, σελ. 101-111
3) ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΥ: ῾EΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΣΤΟΝ ΧΟΜΠΣ῾σελ. 27-39
ΚΑΜΙΑ ΣΕΛΙΔΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΟΙΡΑΣΤΕΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΆΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΥΛΗ

2017--5: Αναπλήρωση μαθήματος "Κοινωνιολογική Θεωρία" (Υ)

Αναπλήρωση του μαθήματος του κ. Τσαντηρόπουλου, θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 30 Μαϊου, στις 17.30 στο αμφιθέατρο Β.

Από τη γραμματεία

2017--5: ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ κ. ΙΑΤΡΙΔΗ ΚΨΑ 051 (Υ) - ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΑΘΗΜΑ

ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ (ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΑΘΗΜΑ) ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ κ. ΙΑΤΡΙΔΗ ΚΨΑ 051 (Υ) ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 25.5.2017 ΚΑΙ ΩΡΑ 17:30 - 20:30 ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 5.

2017--5: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΙΟΥΝΙΟΥ 2017 - ΤΜΗΜΑ ΦΚΣ

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΙΟΥΝΙΟΥ 2017.xls

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΕ ΣΥΧΝΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΑΛΛΑΓΕΣ

2017--5: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Σας ενημερώνουμε ότι η Κοσμητεία της Φιλοσοφικής Σχολής σε συνεργασία με την Πρυτανεία του Πανεπιστημίου Κρήτης

προσπαθούν να διευθετήσουν το ζήτημα που έχει προκύψει με τις εξετάσεις του μαθήματος της Ιταλικής Γλώσσας.

Το πιθανότερο είναι οι εν λόγω εξετάσεις να πραγματοποιηθούν στην Εξεταστική Περίοδο Σεπτεμβρίου 2017.

Για την αποτελεσματικότερη διευθέτηση του ζητήματος, παρακαλούνται οι επί πτυχίω φοιτητές των Τμημάτων της Φιλοσοφικής Σχολής,

οι οποίοι είχαν δηλώσει κάποιο επίπεδο της Ιταλικής Γλώσσας το τρέχον εξάμηνο

και για τους οποίους απαιτούνται λιγότερα από οκτώ (8) μαθήματα για τη λήψη του πτυχίου τους,

να ενημερώσουν με ηλεκτρονικό μήνυμα (dean@phl.uoc.gr) την Κοσμητεία της Φιλοσοφικής Σχολής το αργότερο μέχρι την Τρίτη 23.5.2017.

Απαραίτητη είναι η επισύναψη καταλόγου των μαθημάτων που απομένουν για τη λήψη του πτυχίου τους.

2017--5: Αναπλήρωση σεμιναρίου κ. Κουκουζέλη

Αναπληρώσεις για το σεμινάριο του κ. Κουκουζέλη θα πραγματοποιηθούν ως εξής:

Τετάρτη 17/5/2017, στην αίθουσα 6 στις 11.30

Τετάρτη 24/5/2017, στην αίθουσα 6 στις 11.30

Από τη γραμματεία του Τμήματος

2017-Δεκ-5: Υλη μαθήματος ΚΚΑ133/ΚΚΓ160

  1. Eilean Hooper-Greenhill: Το Μουσείο και οι πρόδρομοί του κεφ. 1-4-7-8
  2. Sharon Macdonald (επιμ.) Μουσείο και Μουσειακές Σπουδές κεφ. 1-2-3-6-8-20-33

Γ. Νικολακάκης

2017-Δεκ-5: Ανακοίνωση Βιβλιοπαρουσίασης του οικολογικού παραμυθιού της Ελευθερίας Τσικαλά

Το οικολογικό παραμύθι της Ελευθερίας Τσικαλά παρουσιάζουν οι Εκδόσεις Ραδάμανθυς, την Κυριακή, 14 Μαΐου 2017, στο Ρέθυμνο.

Η εκδήλωση για την παρουσίαση του βιβλίου θα γίνει στις 7.00 το απόγευμα στην αίθουσα του Ι. Ναού Αγίων Τεσσάρων Μαρτύρων.

Θα μιλήσουν για το παραμύθι:

ο εκπαιδευτικός Π.Ε. Λευτέρης Φοδελιανάκης

και ο συγγραφέας-σύμβουλος Ψυχικής Υγείας Χρήστος Τσαντής.

Θα αφηγηθούν αποσπάσματα οι φοιτήτριες:

Ελευθερία Αντωνάκη, Χριστίνα Καραγιάννη και Μαρία Παπαπέτρου.

Η Ελευθερία Τσικαλά, δημιούργησε ένα αξιόλογο έργο με οικολογικό χαρακτήρα και παιδαγωγικές εφαρμογές, έργο που μπορεί να αξιοποιηθεί στην εκπαίδευση και ειδικά σε νηπιαγωγεία και στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου.

Η Ελευθερία είναι φοιτήτρια στο τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών Ρεθύμνου, της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης. Γεννήθηκε στο Ηράκλειο το 1993.

Ο δάσκαλος της Ελευθερίας, ο κ. Γιάννης Τσικαλάκης μίλησε για το βιβλίο και για την ίδια στην εκδήλωση που έγινε για την παρουσίασή του στο Ηράκλειο και τόνισε πως: «Ο ήρωας της θάλασσας είναι ένα παραμύθι που προορίζεται για νεαρούς αναγνώστες, για παιδιά, αλλά και για εμάς τους μεγάλους. Αφού κι εμείς οι μεγάλοι, διαβάζοντάς το, έχουμε την ευκαιρία να δραπετεύσουμε από τον σκληρό κόσμο και να ταξιδέψουμε σε έναν άλλο, φανταστικό, γεμάτο όμορφες εικόνες. Όμως είναι γνωστό ότι τα παραμύθια πάντα έχουν να πουν κάτι παραπάνω. Πρόκειται για μια απλή αλλά και πρωτότυπη ιστορία, καλογραμμένη, με φαντασία και ευρηματικότητα που σέβεται την αναγνωστική λειτουργία αλλά και το γλωσσικό και πνευματικό επίπεδο των μικρών αναγνωστών. Η συγγραφέας δεν γράφει για κάποιον αναγνώστη που δεν θα συναντήσει ποτέ. Αντίθετα, γράφει για ένα δικό της πρόσωπο, το βαφτιστήρι της, που ως χαριτωμένος…εισβολέας, έφερε βελούδινες αναταράξεις στον κόσμο της».

  • Παραμύθι με οικολογικό περιεχόμενο είναι το βιβλίο της Ελευθερίας Τσικαλά «Ο ήρωας της θάλασσας», παιδαγωγικό υλικό και εργαλείο για τους εκπαιδευτικούς αλλά και για τους γονείς. Μεστό σε μηνύματα και με απλότητα, αγγίζει τις παιδικές ψυχές κάθε ηλικίας.
  • Τα παιδιά μπορούν να συνομιλήσουν με την Φαίδρα τη χορευταρού που παίρνει μέρος στο 1ο Κρητικό Φεστιβάλ Χορού για Γαρίδες, να βάλουν ένα καλάμι για αναπνευστήρα και να βουτήξουν στα φιλόξενα νερά της θάλασσας για να πάρουν μέρος στα δρώμενα που εκτυλίσσονται μαζί με τον Δάκη Χταποδάκη, τον Σάκη Μεδουσάκη, τον κύριο Αστέρη και πολλούς ακόμα χαρακτήρες.
  • Η δύναμή του βρίσκεται στο περιεχόμενό του και στην ίδια την αφήγηση της ιστορίας, καθώς η συγγραφέας του καταφέρνει να μας ωθήσει σε αυτή τη βουτιά, στη θάλασσα της αυτογνωσίας, όπου όλοι μπορούμε να δούμε με άλλο μάτι τη φύση, το περιβάλλον και τελικά την ίδια μας την ψυχή.
Χρήστος Τσαντής,
Εκδόσεις Ραδάμανθυς

2017-Δεκ-5: Ανακοίνωση Διάλεξης της κ. Άννας Ντιντή στο πλαίσιο του μαθήματος "Σωκράτης" της κ. Μπάλλα

Σας ενημερώνουμε ότι στο πλαίσιο του μαθήματος «Σωκράτης» (διδάσκουσα: Χλόη Μπάλλα) θα πραγματοποιηθεί Διάλεξη της κυρίας Άννας Ντιντή, Υπ. Διδάκτορος Φιλοσοφίας Τμήματος Φ.Κ.Σ., με τίτλο " Φιλοσοφικός διάλογος στη σχολική τάξη: το σωκρατικό υπόβαθρο της φιλοσοφίας για παιδιά " την Παρασκευή 19 Μαΐου 2017 και ώρα 14.30 μ.μ. στην αίθουσα 14.

2017-Δεκ-5: Ανακοίνωση Διάλεξης της κ. Βάσιας Τσακίρη στο πλαίσιο το μαθήματος "Σωκράτης" της κ. Μπάλλα

Σας ενημερώνουμε ότι στο πλαίσιο του μαθήματος «Σωκράτης» (διδάσκουσα: Χλόη Μπάλλα) θα πραγματοποιηθεί Διάλεξη της κυρίας Βάσιας Τσακίρη, Δρ. Φιλοσοφίας, Goldsmiths College University of London, με τίτλο " Η σωκρατική μαιευτική στο έργο του Kierkegaard " την Πέμπτη 18 Μαΐου 2017 και ώρα 17.30 μ.μ. στην αίθουσα 19.

2017-Οκτ-5: Ύλη για εξετάσεις μαθήματος κυρίου Συμεωνίδη

ΦΒ250.21 ή ΦΓ295.3

Ηθική και Πολιτική στη Σύγχρονη Αισθητική

Οι εξετάσεις θα είναι με ανοιχτές σημειώσεις

(μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται οι σημειώσεις από τις παραδόσεις,

τα κείμενα που μοιράστηκαν στα μαθήματα και τα κείμενα που ανέβηκαν στο classweb).

Ενδεικτική ύλη, από το βιβλίο «Τι είναι αισθητική;» (διατίθεται μέσω του συστήματος Εύδοξος):

Εξαιρούνται οι ενότητες σσ.189 - 214, 251- 264.

2017-Σεπ-5: Αναπλήρωση του σεμιναρίου ΚΚΒ421 του κ. Βαφέα

Σας ενημερώνουμε ότι θα πραγματοποιηθεί αναπλήρωση του σεμιναρίου ΚΚΒ421 του κ. Βαφέα τη Δευτέρα 22.5.2017 και ώρα 17:30 - 20:30 στην Αίθουσα Σ2.

2017-Αυγ-5: Παράταση περιόδου διανομής και δηλώσεων συγγραμμάτων εαρινού εξαμήνου 2016 - 2017

Paratasi_Earinou_2016-17.pdf

2017--4: Ανακοίνωση Σεμιναρίου ΦΓ395 / ΦΒ350.12 του κ. Συμεωνίδη

Σας ενημέρώνουμε ότι το Σεμινάριο ΦΓ395 / ΦΒ350.12 του κ. Συμεωνίδη δεν θα πραγματοποιηθεί στις 11.5.2017 και στις 18.5.2017.

Οι αναπληρώσεις του εν λόγω σεμιναρίου θα πραγματοποιηθούν τη Δευτέρα 8.5.2017 και ώρα 17:30 - 20:30 στην αίθουσα 11 και την Τρίτη 9.5.2017 και ώρα 14:30 - 17:30 στην αίθουσα 11.

2017--4: Ανακοίνωση Αναπλήρωσης του μαθήματος ΦΒ250.21 / ΦΓ295.3 του κ. Συμεωνίδη

Σας ενημερώνουμε ότι θα πραγματοποιηθεί αναπλήρωση του μαθήματος ΦΒ250.21 / ΦΓ295.3 του κ. Συμεωνίδη την Τρίτη 9.5.2017 και ώρα 8:30- 11:30 στην αίθουσα 11.

2017--4: ΑΝΑΒΟΛΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Φ180 ΤΗΣ κ. ΜΠΑΝΤΙΝΑΚΗ ΣΤΙΣ 27.4.2017

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ κ. ΜΠΑΝΤΙΝΑΚΗ Φ180 ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΜΠΤΗ 27.4.2017 ΑΝΑΒΑΛΛΕΤΑΙ. Η ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΥΡΙΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28.4.2017 ΚΑΙ ΩΡΑ 9:00 ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ 3

2017--4: ΚΕΑ200

Η προγραμματισμένη αναπλήρωση του μαθήματος ΚΕΑ200 στις 28 Απριλίου ακυρώνεται. Νέα αναπλήρωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 31 Μαίου στο αμφιθέατρο Α στις 11.30.

Από τη γραμματεία

2017--3: Ανακοίνωση για τα συγγράμματα των νέων διδασκόντων του Τμήματος ΦΚΣ

Σας ενημερώνουμε ότι είναι διαθέσιμα στον Εύδοξο τα συγγράμματα των μαθημάτων των νέων διδασκόντων του Τμήματος (κκ. Συμεωνίδη, Γκαδρή, Βασιλείου, Αλεξάκη).

Σημαντική Επισήμανση: ο εναλλακτικός κωδικός των εν λόγω μαθημάτων φαίνεται στα σχόλια της κάθε καταχώρισης στον Εύδοξο.

2017--3: Ανακοίνωση του μαθήματος ΦΒ250.21 / ΦΓ295.3 του κ. Συμεωνίδη

Σας ενημερώνουμε ότι δεν θα πραγματοποιηθεί η παράδοση του μαθήματος ΦΒ250.21 / ΦΓ295.3 του κ. Συμεωνίδη την Παρασκευή 19.5.2017 και ώρα 8:30- 11:30 στην αίθουσα 5.

Η αναπλήρωση του εν λόγω μαθήματος θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 8.5.2017 και ώρα 8:30- 11:30 στην αίθουσα 10.

2017--3: ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2016-2017 ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΦΚΣ

ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2016-2017.doc

2017-Μαρ-3: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΓΑΛΛΟΦΩΝΙΑΣ

Στο πλαίσιο εορτασμού της Γαλλοφωνίας, διοργανώνεται στις 18 Μαρτίου σε όλη την Ελλάδα και σε όλους τους νομούς της Κρήτης μια αλυσίδα "Μαραθωνίων Ανάγνωσης" γαλλόφωνων συγγραφέων οι οποίοι θα αρχίσουν ταυτόχρονα σε όλη την Ελλάδα στις 11 το πρωί.
Η Ένωση Καθηγητών Γαλλικής Φιλολογίας Κρήτης προτείνει στο πλαίσιο της Πολιτιστικής Ατζέντας "Ραντεβού 2017 - Rendez-vous 2017" από τον Μάρτιο μέχρι τον Μάιο μαθητικές πολιτιστικές εκδηλώσεις γύρω από τη Γαλλία και τον Γαλλικό πολιτισμό, μια εκ των οποίων είναι και ο Μαραθώνιος Ανάγνωσης με τίτλο "Η Κρήτη διαβάζει Καζαντζάκη" στην οποία θα διαβαστούν αποσπάσματα στα Γαλλικά και στα Ελληνικά από το έργο του Ν. Καζαντζάκη "Αναφορά στον Γκρέκο".

Όσοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στην εκδήλωση με ανάγνωση κειμένου είτε στα Ελληνικά είτε στα Γαλλικά, παρακαλούνται να επικοινωνήσουν με τη συντονίστρια Μαριέλλα Βιτώρου. email: mariellavitorou@yahoo.gr

2017-Φεβ-3: Προσφερόμενα μαθήματα εαρινού εξαμήνου 2017

ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΕΜΚΕ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2016-17

ΚΨΑ

051

Ιατρίδης Μ.

Εισαγωγή στην Ψυχολογία ΙΙ (Υ)

Introduction to psychology II

(Υ)

ΚΔΒ

ΚΨΓ

491

381 **

Σταματοπούλου Δ.

Ψυχολογία των συναισθημάτων και Εαυτός (διδ.επάρκεια)

Psychology of emotions and Self

(Σ)

ΚΨΒ

053

Τσούρτου Β.

Αναπτυξιακή Ψυχολογία ΙΙ (διδ. Επάρκεια)

Developmental Psychology II

(Π)

ΚΨΓ

356

Σταματοπούλου Δ.

Τα αρνητικά συναισθήματα στην τέχνη

(Σ)

ΚΨΒ

ΚΨΑ

382 385

Ιατρίδης Μ.

Αναπαραστάσεις των κοινωνικών σχέσεων

Representations of societal relations

(Σ)

ΚΨΒ

ΚΨΑ

374 384

Τσούρτου Β.

Οι ψυχολογικές λειτουργίες που εμπλέκονται στη διεργασία της μάθησης

Psychological functions engaged in learning process

(Σ)

ΚΕΑ

200

Γεωργούλας Α.

Επιστημολογία των Κοινωνικών Επιστημών

Epistemology of Social Sciences

(Υ*)

ΚΚΑ

110

Τσαντηρόπουλος Άρ.

Κοινωνιολογική Θεωρία

Sociological Theory

(Υ)

ΚΚΑ

425

Τσαντηρόπουλος Αρ.

Ανθρωπολογία και Ψυχανάλυση

Anthropology and Psychoanalysis

(Σ)

ΚΚΓ

140

Βαφέας Ν.

Ιστορική Κοινωνιολογία

(Π)

ΚΚΑ

ΚΔΓ

133

160

Νικολακάκης Γ.

Μουσεία: Ανθρωπολογικές και κοινωνιολογικές προσεγγίσεις

Museums: Anthropological and sociological approaches

(Π)

ΚΚΑ/

ΚΚΒ

433/

405

Γεωργούλας Αντ.

Κοινωνιολογία των παιδαγωγικών θεωριών: Βασικά κείμενα

Sociology of educational theories: Basic texts (διδ. Επάρκεια)

(Σ)

ΚΜΑ

250

Κακλαμάνη Τ.

Εισαγωγή στη Μεθοδολογία των Κοινωνικών Επιστημών

Introduction in Methodology of Social Studies

(Π)

ΚΚΓ

ΚΚΑ

411

443

Νικολακάκης Γ.

Το ελληνικό τραγούδι (19ος - 20ος αι.) Εθνομουσικολογικές και ιστορικές προσεγγίσεις

The Greek song (19th- 20thcent.) Ethnomusicological and historical contributions

(Σ)

ΦΒ

ΚΠΒ

255.1/ 014

Γκαδρής Στ.

Ειδική διδακτική: Φιλοσοφία για εφήβους (P4C)

Philosophy for Children (P4C) and adolescents (διδ. Επάρκεια)

(Π)

ΚΠΑ

021

Αλεξάκης Εμμ.

Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης (διδ. Επάρκεια)

(Π)

ΚΚΒ

ΚΚΓ

421 448

Βαφέας Ν.

Εξουσία και εξέγερση στο ελληνικό εθνικό κράτος

Authority and Rebellion in the Greek National Member

(Σ)

ΚΜΑ

ΚΔΓ

ΚΔΒ

550 470 471

Κακλαμάνη Τ.

Εφαρμογές στις ποσοτικές μεθόδους έρευνας

Applications on quantitative methods of research

(Σ)

ΚΠΑ

030

Δαλακούρα Αικ.

Ιστορία της Εκπαίδευσης (διδ. Επάρκεια)

History of Education

(Υ)

ΚΠΒ

003

Λιοδάκη Νεκτ.

Διδακτική Άσκηση (διδ. Επάρκεια)

Teaching Exercise

(Π)

ΚΠΒ

024

Κατσαρού Ελ.

Η διδασκαλία ως έρευνα και ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής.

Teaching as researching and the teacher as researcher (Διδ. Επάρκειας)

(Π)

ΚΠΒ

029

Λιοδάκη Νεκτ.

Κοινωνιολογία του Σχολείου

Sociology of School (διδ. Επάρκεια)

(Π)

ΚΠΓ

322

Δαλακούρα Αικ.

Σχολική Κοινότητα και Σχολική Ζωή (19ος αιώνας - 1960)

School Community and School Life (19th century - 1960s)

(Σ)

ΚΠΒ

ΚΠΓ

307 323

Κατσαρού Ελ.

Διδακτική των γλωσσικών μαθημάτων

Language teaching (διδ. Επάρκεια)

(Σ)

ΕΠΛ

001

Ακουμιανάκης Γ.

Προχωρημένα θέματα επεξεργασίας κειμένου και διαχείρισης βιβλιογραφίας

Advanced word processing issues and literature management

(Π)

ΕΠΛ

002

Ακουμιανάκης Γ.

Σύγχρονα εργαλεία λήψης και επεξεργασίας δεδομένων στις κοινωνικές επιστήμες

Modern data acquisition and processing tools in the social sciences

(Π)

* Παρακολουθείται από τους φοιτητές του 3ου εξαμήνου και πάνω

** Τα σεμινάρια του κ. Γεωργούλα «Κοινωνιολογία των παιδαγωγικών θεωριών» και της κ. Σταματοπούλου «Ψυχολογία των συναισθημάτων και Εαυτός» τα οποίο προσφέρονται ως σεμινάρια διδακτικής επάρκειας, δηλώνονται ΜΟΝΟ από φοιτητές που βρίσκονται χρονολογικά μετά το 4ο έτος σπουδών και μετά από συνεννόηση με τους διδάσκοντες.

2017--2: 2ο Πανελλήνιου Συνεδρίου Σχολικής Ψυχολογίας

www.schoolpsych2017.gr e-mail: info@schoolpsych2017.gr

Facebook: /schoolpsych2017

Αγαπητές και αγαπητοί,

Με χαρά σας ανακοινώνουμε τη διεξαγωγή του 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Σχολικής Ψυχολογίας με τίτλο «Σχολική Ψυχολογία, Εκπαίδευση και Κοινωνία: Συνεργασίες και προκλήσεις»

το οποίο συνδιοργανώνεται από τα Παιδαγωγικά Τμήματα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και τον Κλάδο Σχολικής Ψυχολογίας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας.

Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στις 19-22 Οκτωβρίου 2017 στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στο Βόλο.

Το Συνέδριο απευθύνεται σε σχολικούς ψυχολόγους και σε άλλους ειδικούς ψυχικής υγείας, σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και σε στελέχη της εκπαίδευσης,

σε κοινωνιολόγους, παιδιάτρους, σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές συναφών γνωστικών αντικειμένων, σε γονείς,

καθώς και σε όσους ενδιαφέρονται για τη μάθηση, την ανάπτυξη, την ψυχοκοινωνική προσαρμογή των μαθητών και για τη στήριξή τους.

Στο επιστημονικό πρόγραμμα θα περιλαμβάνονται προσκεκλημένες ομιλίες από διακεκριμένους καθηγητές, συμπόσια, προφορικές ανακοινώσεις,

αναρτημένες εργασίες καθώς και εργαστήρια εφαρμοσμένου χαρακτήρα. Οι θεματικές του Συνεδρίου περιλαμβάνουν σύγχρονες προσεγγίσεις στη Σχολική Ψυχολογία,

θέματα ψυχοδιαγνωστικής αξιολόγησης, πρόληψης αλλά και παρεμβάσεων στο σχολικό πλαίσιο, θέματα μάθησης και ανάπτυξης, δυσκολίες συμπεριφοράς και μάθησης,

στήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στήριξη των μαθητών σε δυσκολίες ζωής,

διαπολιτισμικές προσεγγίσεις, διαχείριση κρίσεων, ο ρόλος του σχολικού ψυχολόγου, ο πολυδιάστατος ρόλος του εκπαιδευτικού, η συνεργασία σχολείου-οικογένειας, κ.ά.

Κεντρικοί στόχοι του Συνεδρίου είναι η ανάδειξη της έρευνας και των καλών πρακτικών που επιτελούνται στο πεδίο της Σχολικής Ψυχολογίας,

η προαγωγή του επιστημονικού διαλόγου αλλά και η περαιτέρω ενδυνάμωση των διεπιστημονικών συνεργασιών

και δεσμών της Σχολικής Ψυχολογίας με την Εκπαίδευση και με όσους την υπηρετούν καθώς και με την ευρύτερη κοινότητα.

Μέσα από τις συνεργασίες αυτές καλούμαστε να απαντήσουμε στις νέες προκλήσεις που αναδύονται υπό τις νέες κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες.

Σας προσκαλούμε με χαρά να συμμετάσχετε ενεργά στις εργασίες του Συνεδρίου!

Οι Πρόεδροι της Οργανωτικής Επιτροπής Ειρήνη Δερμιτζάκη

Αναπληρώτρια Καθηγήτρια

Π.Τ.Π.Ε. Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Αμάντα Φιλιππάτου

Επίκουρη Καθηγήτρια

Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

2017--2: Προσφερόμενα μαθήματα ΘΕΚΜΕ εαρινού εξαμήνου 2017

ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΘΕΜΚΕ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2016-17

ΚΨΑ

051

Ιατρίδης Μ.

Εισαγωγή στην Ψυχολογία ΙΙ (Υ)

Introduction to psychology II

(Υ)

ΚΔΒ

491 **

Σταματοπούλου Δ.

Ψυχολογία των συναισθημάτων και Εαυτός (διδ.επάρκεια)

Psychology of emotions and Self

(Σ)

ΚΨΒ

053

Τσούρτου Β.

Αναπτυξιακή Ψυχολογία ΙΙ (διδ. Επάρκεια)

Developmental Psychology II

(Π)

ΚΨΓ

356

Σταματοπούλου Δ.

Τα αρνητικά συναισθήματα στην τέχνη

(Σ)

ΚΨΒ

382

Ιατρίδης Μ.

Αναπαραστάσεις των κοινωνικών σχέσεων

Representations of societal relations

(Σ)

ΚΨΒ

ΚΨΑ

374 384

Τσούρτου Β.

Οι ψυχολογικές λειτουργίες που εμπλέκονται στη διεργασία της μάθησης

Psychological functions engaged in learning process

(Σ)

ΚΕΑ

200

Γεωργούλας Α.

Επιστημολογία των Κοινωνικών Επιστημών

Epistemology of Social Sciences

(Υ*)

ΚΚΑ

110

Τσαντηρόπουλος Άρ.

Κοινωνιολογική Θεωρία

Sociological Theory

(Υ)

ΚΚΑ

425

Τσαντηρόπουλος Αρ.

Ανθρωπολογία και Ψυχανάλυση

Anthropology and Psychoanalysis

(Σ)

ΚΚΓ

140

Βαφέας Ν.

Ιστορική Κοινωνιολογία

(Π)

ΚΚΑ

ΚΔΓ

133

160

Νικολακάκης Γ.

Μουσεία: Ανθρωπολογικές και κοινωνιολογικές προσεγγίσεις

Museums: Anthropological and sociological approaches

(Π)

ΚΚΑ/

ΚΚΒ

432/

406

Γεωργούλας Αντ.

Κοινωνιολογία των παιδαγωγικών θεωριών

Sociology of educational theories (διδ. Επάρκεια)

(Σ)

ΚΜΑ

250

Κακλαμάνη Τ.

Εισαγωγή στη Μεθοδολογία των Κοινωνικών Επιστημών

Introduction in Methodology of Social Studies

(Π)

ΚΚΓ

ΚΚΑ

411

443

Νικολακάκης Γ.

Το ελληνικό τραγούδι (19ος - 20ος αι.) Εθνομουσικολογικές και ιστορικές προσεγγίσεις

The Greek song (19th- 20thcent.) Ethnomusicological and historical contributions

(Σ)

ΦΒ

ΚΠΒ

255.1/ 014

Γκαδρής Στ.

Ειδική διδακτική: Φιλοσοφία για εφήβους (P4C)

Philosophy for Children (P4C) and adolescents (διδ. Επάρκεια)

(Π)

ΚΠΑ

021

Αλεξάκης Εμμ.

Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης (διδ. Επάρκεια)

(Π)

ΚΚΒ

421

Βαφέας Ν.

Εξουσία και εξέγερση στο ελληνικό εθνικό κράτος

(Σ)

ΚΜΑ

550

Κακλαμάνη Τ.

Εφαρμογές στις ποσοτικές μεθόδους έρευνας

Applications on quantitative methods of research

(Σ)

ΚΠΑ

030

Δαλακούρα Αικ.

Ιστορία της Εκπαίδευσης (διδ. Επάρκεια)

History of Education

(Υ)

ΚΠΒ

003

Λιοδάκη Νεκτ.

Διδακτική Άσκηση

Teaching Exercise

(Π)

ΚΠΒ

024

Κατσαρού Ελ.

Η διδασκαλία ως έρευνα και ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής.

Teaching as researching and the teacher as researcher (Διδ. Επάρκειας)

(Π)

ΚΠΒ

029

Λιοδάκη Νεκτ.

Κοινωνιολογία του Σχολείου

Sociology of School (διδ. Επάρκεια)

(Π)

ΚΠΓ

322

Δαλακούρα Αικ.

Σχολική Κοινότητα και Σχολική Ζωή (19ος αιώνας - 1960)

School Community and School Life (19th century - 1960s)

(Σ)

ΚΠΒ

307

Κατσαρού Ελ.

Διδακτική των γλωσσικών μαθημάτων

Language teaching (διδ. Επάρκεια)

(Σ)

ΕΠΛ

001

Ακουμιανάκης Γ.

Προχωρημένα θέματα επεξεργασίας κειμένου και διαχείρισης βιβλιογραφίας

Advanced word processing issues and literature management

(Π)

ΕΠΛ

002

Ακουμιανάκης Γ.

Σύγχρονα εργαλεία λήψης και επεξεργασίας δεδομένων στις κοινωνικές επιστήμες

Modern data acquisition and processing tools in the social sciences

(Π)

* Παρακολουθείται από τους φοιτητές του 3ου εξαμήνου και πάνω

** Τα σεμινάρια του κ. Γεωργούλα «Κοινωνιολογία των παιδαγωγικών θεωριών» και της κ. Σταματοπούλου «Ψυχολογία των συναισθημάτων και Εαυτός» τα οποίο προσφέρονται ως σεμινάρια διδακτικής επάρκειας, δηλώνονται ΜΟΝΟ από φοιτητές που βρίσκονται χρονολογικά μετά το 4ο έτος σπουδών και μετά από συνεννόηση με τους διδάσκοντες.

2017-Μαρ-2: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (Φ.Κ.Σ.)

ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΗΧΘΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ 2013 - 2014 ΚΑΙ ΕΞΗΣ

Το Τμήμα ΦΚΣ περιλαμβάνει στο Πρόγραμμα Σπουδών του ικανό πλήθος μαθημάτων μέσω των οποίων εξασφαλίζεται ο θεωρητικός εξοπλισμός και η πρακτική άσκηση των φοιτητών, που θεωρούνται απαραίτητες από την κείμενη νομοθεσία για την πιστοποίηση της παιδαγωγικής και διδακτικής τους επάρκειας. Συγκεκριμένα, στο Πρόγραμμα Σπουδών του ΦΚΣ περιλαμβάνονται διδακτικά αντικείμενα που εμπίπτουν και στις τρεις θεματικές περιοχές που προβλέπονται από το ν. 3848/2010 και το ν. 4186/2013 (Α. Θέματα εκπαίδευσης και Αγωγής, Β. Θέματα μάθησης και διδασκαλίας και Γ. Ειδική Διδακτική - Πρακτική Άσκηση).

Στον πίνακα που ακολουθεί φαίνονται τα προσφερόμενα μαθήματα του Τμήματος που σχετίζονται με το πιστοποιητικό και η κατάταξή τους στις τρεις προαναφερθείσες θεματικές περιοχές:

Α. Θέματα εκπαίδευσης και Αγωγής

Β. Θέματα μάθησης και διδασκαλίας

Γ. Ειδική Διδακτική -Πρακτική Άσκηση

Ι. Θεωρία ή Φιλοσοφία της Παιδείας:

1. Εισαγωγή στην Παιδαγωγική

2. Εισαγωγή στη Φιλοσοφία των αξιών

3. Φιλοσοφία της παιδείας

4. Φιλοσοφία του πολιτισμού και της παιδείας

5. Παιδεία και πολιτική: φιλοσοφικές προσεγγίσεις

6. Αγωγή και πολιτική στον Rousseau

Ι. Διδακτική μεθοδολογία

Ι. Πρακτική άσκηση στο σχολείο: Διδακτική Άσκηση

ΙΙ. Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης:

1. Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης

2. Κοινωνιολογία των παιδαγωγικών θεωριών

ΙΙ. Θεωρίες Αναλυτικών Προγραμμάτων:

1. Αναλυτικά προγράμματα: θεωρία, έρευνα και ανάπτυξη

2. Ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής και το αναλυτικό πρόγραμμα

ΙΙ. Διδακτική γλωσσικών

μαθημάτων

ΙΙΙ. Ιστορία της Εκπαίδευσης:

1. Ιστορία της εκπαίδευσης

2. Ιστορία των παιδαγωγικών ιδεών και εκπαιδευτικών θεωριών

3. Μεταρρύθμιση και αντιμεταρρύθμιση στην ελληνική εκπαίδευση τον 20ό αιώνα

4. Το Πρόβλημα της τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα (19ος - 20ος αι.)

5. Ιστορία της φυσικής αγωγής και του αθλητισμού

6. Η δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Ευρώπη: (18ος -20ος αι.)

7. Η ελληνική εκπαίδευση στον οθωμανικό χώρο: Το παράδειγμα της γυναικείας εκπαίδευσης (19ος αι. - 1922)

8. Ιστορία της γυναικείας εκπαίδευσης - Οι γυναίκες στην εκπαίδευση

ΙΙΙ. Παιδαγωγική Ψυχολογία:

1. Παιδαγωγική ψυχολογία: Κίνητρα στην εκπαίδευση

2. Παιδαγωγική ψυχολογία: η δημιουργική σκέψη και η ανάπτυξή της

3. Θεωρίες εαυτού -ταυτότητας, ρύθμιση συναισθημάτων και διαδικασίες διαχείρισης του άγχους στην εφηβεία

4. Ο γρίφος της χαμηλής αυτοεκτίμησης και η «παραίτηση» από το σχολείο.

ΙΙΙ. Φιλοσοφία με εφήβους: μια σωκρατική προσέγγιση

IV. Αναπτυξιακή - Κοινωνική Ψυχολογία:

1. Αναπτυξιακή Ψυχολογία

2. Αναπτυξιακή Ψυχολογία της εφηβείας

3. Κοινωνικές ταυτότητες στην εφηβεία

IV. Iστορία και σχολική Ιστορία

V. Μουσειοπαιδαγωγική: Τα μουσεία και οι κόσμοι τους

1. Σύγχρονες μουσειολογικές προσεγγίσεις

2. Εικονικά μουσεία -ψηφιακοί κόσμοι

Διευκρινίζεται ότι σε διδακτικά αντικείμενα που εμφανίζονται πολλά προσφερόμενα μαθήματα (όπως π.χ. στην Ιστορία της εκπαίδευσης, Αναπτυξιακή ψυχολογία, Παιδαγωγική ψυχολογία κ.λπ.) αυτά προσφέρονται εναλλακτικά και κάθε φοιτητής θα πρέπει να επιλέξει ένα από τα μαθήματα αυτά για το πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας (ΠΠΔΕ).

Έτσι για την απόκτηση του πιστοποιητικού θα πρέπει ένας φοιτητής να ολοκληρώσει επιτυχώς

· τέσσερα (4) μαθήματα της Α ομάδας,

· τρία (3) της Β και

· δύο (2) της Γ (υποχρεωτικά την Πρακτική Άσκηση στην κατηγορία αυτή).

Ο αριθμός των εννέα (9) μαθημάτων συνολικά κρίνεται επαρκής από όλες τις ισχύουσες διατάξεις.

Και τα σεμινάρια περιλαμβάνονται στα παραπάνω.

Ορισμένοι τίτλοι στα μαθήματα μπορούν να διαφοροποιούνται ανά εξάμηνο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ανήκουν στις παραπάνω κατηγορίες,

άρα και στο ΠΠΔΕ

Το μάθημα του κυρίου Γκαδρή καλύπτει την ομάδα Γ.ΙΙΙ.

Για κάθε νεότερο ή αλλαγή σε μάθημα θα ενημερώνεστε.

2016--11: ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ ΓΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ

Θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι τα πιστοποιητικά αναλυτικής βαθμολογίας τα εκτυπώνετε μόνοι σας από το students web.

Η γραμματεία εκδίδει πιστοποιητικά αναλυτικής βαθμολογίας μόνο σε περίπτωση που χρειάζεται να τα καταθέσετε κάπου επίσημα.

Επομένως, θα σας παρακαλούσαμε να μας αποστέλλετε αιτήσεις για έκδοση πιστοποιητικού αναλυτικής βαθμολογίας μόνο αν το χρειάζεστε επίσημα.

2016--10: ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

Οσοι φοιτητές/φοιτήτριες ανεξάρτητα απο το πρόγραμμα σπουδών στο οποίο ανήκουν

δήλωσαν μέχρι και το εαρινο εξάμηνο ακ. έτους 2015-2016

ως μαθήματα ιστορίας τουρκολογία θα γίνουν δεκτά για την έκδοση του πτυχίου τους.

Από το τρέχον ακ. έτος 2016-2017 δεν πρέπει να ξαναδηλωθεί τουρκολογία ως μάθημα ιστορίας.

Μαθήματα Ιστορίας είναι Αρχαία Ιστορία ΑΙΣ(###) ή Βυζαντινή Ιστορία ΒΙΣ(###)

ή Μεσαιωνική Ιστορία ΙΜΧ(###) ή Νεότερη Ιστορία (ΙΝΧ###) ανεξάρτητα από τον κωδικό που αναγράφεται.

2016--9: Πίνακας μαθημάτων Παιστοποιητικού Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας Χ.Ε. 2016-17

1. ΦΒ254.1 /ΚΠΑ015«Φιλοσοφία του πολιτισμού και της παιδείας» Κ. Καβουλάκος (Π)

2. ΚΨΒ 052 Τσούρτου Β. Αναπτυξιακή Ψυχολογία Ι Π)

3. ΚΠΓ035 Δαλακούρα Αικ. Ιστορία της γυναικείας εκπαίδευσης - Οι γυναίκες στην εκπαίδευση (18ος -20ος αιώνας) (Π)

4. ΚΠΒ 003 - Λιοδάκη Νεκτ. Διδακτική Άσκηση (Α)

5. ΚΠΑ 002 - Κατσαρού Ε. - Διδακτική Μεθοδολογία (Υ)*

6. ΚΠΑ 004 Λιοδάκη Νεκτ. Εισαγωγή στην Παιδαγωγική (Π)

2016-Ιουλ-9: ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2016-2017

ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2016-2017

Εξετάσεις Σεπτεμβρίου

1/9/2016 - 19/9/2016

Μαθήματα χειμερινού εξαμήνου

22/9/2016 μέχρι 19/12/2016 (13 εβδομάδες)

Διακοπές Χριστουγέννων

23/12/2016 - 6/1/2017

Εξετάσεις χειμερινού εξαμήνου

9/1/2017 - 27/1/2017

Μαθήματα Εαρινού εξαμήνου

13/2/2016 - 26/5/2017 (13 εβδομάδες)

Διακοπές Πάσχα

10/4/2017 - 17/4/2017

Εξετάσεις εαρινού εξαμήνου

5/6/2017 - 24/6/2017

ΟΡΚΩΜΟΣΙΕΣ

Ορκωμοσία εξεταστικής Σεπτεμβρίου

Τετάρτη 23/11/2016

Ορκωμοσία Χειμερινού Εξαμήνου

Τετάρτη 22/3/2017

Ορκωμοσία Εαρινού Εξαμήνου

Τετάρτη 17/7/2017

Αργίες Ακαδημαϊκού έτους 2016-17

28 Οκτωβρίου 2016 Εθνική Εορτή

8 Νοεμβρίου 2016 Τοπική Εθνική Εορτή

17 Νοεμβρίου 2016 Επέτειος Πολυτεχνείου

30 Ιανουαρίου 2017 Τριών Ιεραρχών

10 Απριλίου 2017 Καθαρά Δευτέρα

25 Μαρτίου 2017 Εθνική Εορτή

1 Μαΐου 2017 Πρωτομαγιά

5 Ιουνίου 2017 Αγίου Πνεύματος

2013-Δεκ-7: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ - ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ - ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ

ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΜΕΙΛ

Σας ενημερώνουμε ότι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), η οποία παρέχεται στους φοιτητές από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Κρήτης (Ιδρυματική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), θα είναι πλέον η μοναδική ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας του Πανεπιστημίου με τους φοιτητές του (προπτυχιακούς, μεταπτυχιακούς, υποψήφιους διδάκτορες) και θα αντικαταστήσει όλες τις άλλες ηλεκτρονικές διευθύνσεις που έχουν καταχωρίσει οι φοιτητές ως τρόπο επικοινωνίας μαζί τους.

Η Ιδρυματική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει την κατάληξη @< ...>.uoc.gr, δημιουργείται στην κεντρική Υπηρεσία Καταλόγου του Ιδρύματος και χορηγείται κατά την εγγραφή των φοιτητών στο Πανεπιστήμιο. Στη συνέχεια αντιγράφεται στην ηλεκτρονική καρτέλα των φοιτητών στο Πληροφοριακό Σύστημα των Γραμματειών. Παρέχεται ενιαία υποστήριξη και ποιότητα παροχής υπηρεσιών προς τους χρήστες, για όλα τα Τμήματα του Πανεπιστημίου, από την κεντρική υπηρεσία Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου του Κέντρου Δεδομένων του Ιδρύματος. Η Ιδρυματική διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παραμένει σταθερή, ανά επίπεδο σπουδών (προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό / διδακτορικό), κατά τη διάρκεια των σπουδών των φοιτητών στο Πανεπιστήμιο Κρήτης.

2011-Μαρ-11: ΟΡΙΟ ΦΟΙΤΗΣΗΣ - ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ

ΟΡΙΑ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΣΑΧΘΕΝΤΕΣ ΤΟ 2010-2011 & ΝΩΡΙΤΕΡΑ

Ν. 4009, άρθρο 80 λοιπές μεταβατικές διατάξεις, εκτός και αν ορίζεται διαφορετικά στον Οργανισμό του Ιδρύματος.

ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ

ΕΚΤΟΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ

ΤΜΗΜΑ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Εάν στη λήξη του ακαδημ. έτους 2011-2012

Διαγραφή

Εάν στη λήξη του ακαδημ. έτους 2011-2012

Διαγραφή

Α Κατηγορία

Ν. 4009

άρθρο 80

παρ. 9α

έχουν συμπληρώσει διάρκεια φοίτησης

ίσης με 9 έτη

ή

άνω των 9 ετών,

δηλαδή έχουν εισαχθεί

το ακ. έτος 2003-2004 (συμπεριλαμβανομένου) και νωρίτερα

Διαγράφονται στη λήξη του ακαδημαϊκού έτους: 13-14

έχουν συμπληρώσει διάρκεια φοίτησης

ίσης με 13 έτη

ή

άνω των 13 ετών,

δηλαδή έχουν εισαχθεί

το ακ. έτος 1999-2000 (συμπεριλαμβανομένου) και νωρίτερα

Διαγράφονται στη λήξη του ακαδημαϊκού έτους: 13-14

Β Κατηγορία

Ν. 4009

άρθρο 80

παρ. 9β

έχουν συμπληρώσει διάρκεια φοίτησης

ίσης με 6, 7 ή 8 έτη, δηλαδή έχουν εισαχθεί

τα ακαδημαϊκά έτη

2004-2005, 2005-2006

ή 2006-2007

Διαγράφονται στη λήξη του ακαδημαϊκού έτους: 14-15

έχουν συμπληρώσει διάρκεια φοίτησης

ίσης με 8, 9, 10, 11 ή 12 έτη, δηλαδή έχουν εισαχθεί τα ακαδημαϊκά έτη 2000-2001, 2001-2002, 2002-2003, 2003-2004 ή 2004-2005

Διαγράφονται στη λήξη του ακαδημαϊκού έτους: 14-15

Γ Κατηγορία

Ν. 4009

άρθρο 80

παρ. 9γ

βρίσκονται στο 5ο ή 4ο ή 3ο ή 2ο έτος,

δηλαδή έχουν εισαχθεί

τα ακαδημαϊκά έτη

2007-2008, 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011, αντίστοιχα

Πρέπει να συμπληρώσουν χρόνο φοίτησης ίσο με αριθμό ετών διπλάσιο από τον προβλεπόμενο στο πρόγραμμα σπουδών,

δηλαδή 8 έτη,

για να διαγραφούν

βρίσκονται στο 7ο ή 6ο ή 5ο ή 4ο ή 3ο ή 2ο έτος, δηλαδή έχουν εισαχθεί

τα ακαδημαϊκά έτη

2005-2006, 2006-2007, 2007-2008, 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011, αντίστοιχα

Πρέπει να συμπληρώσουν χρόνο φοίτησης ίσο με αριθμό ετών διπλάσιο από τον προβλεπόμενο στο πρόγραμμα σπουδών,

δηλαδή 12 έτη,

για να διαγραφούν

ΟΡΙΑ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΣΑΧΘΕΝΤΕΣ ΤΟ 2011-2012 & ΕΞΗΣ

Ν. 4009, άρθρο 33 Χρονική διάρθρωση σπουδών-εξετάσεις

Η ανώτερη διάρκεια φοίτησης για τους εισαγόμενους το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012 και εξής είναι ίση με τον αριθμό των ετών που προβλέπεται στο ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών, προσαυξημένο κατά 2 έτη (δηλαδή 8 για το Τμήμα Ιατρικής και 6 για τα υπόλοιπα Τμήματα του Πανεπιστημίου Κρήτης). Μετά το πέρας του ανωτέρω χρονικού ορίου, οι φοιτητές διαγράφονται αυτοδικαίως. Ωστόσο, μπορούν να εγγραφούν σε εξάμηνα πέραν των ορίων αυτών, εφόσον βέβαια πληρούν τους όρους συνέχισης της φοίτησης που καθορίζονται στον Οργανισμό του Ιδρύματος.

2011--2: Χρήσιμες Ιστοσελίδες

Ανακοινώσεις μπορείτε να βρίσκετε στην ιστοσελίδα του τμήματος:

http://www.fks.uoc.gr/

καθώς και στην λίστα ανακοινώσεων της Φιλοσοφικής:

http://mail.phl.uoc.gr/announce/